Egyszerű, könnyed sulis smink



Sziasztok !
El is érkezett a blog második bejegyzése , ami nem más mind egy könnyed sulis smink lesz .


Amint lássátok ezek mind Avon-os termékek. Én nagyon imádom ezeket a termékeket , az eddigi összes terméke nagyon jól bevált , nagyon elégedett vagyok velük.
A bejegyzés legvégén belinkelem , hogy honnét tudjátok megrendelni .

Na de lássuk is a sminket.



Először is a középen látható bőrnyugtató hatású alapozóval kezdek , én a legvilágosabb árnyalatot használom (Nude) , mivel nagyon világos a bőröm . Vigyél fel néhány pontba az alapozóból és egy ecset vagy az ujjaid segítségével dolgozd bele a bőrödbe, fontos , hogy egyenletesen kend el így elkerülheted a "maszk" hatást .
A jobb oldalon levő korrektor szintén bőrnyugtató és folyékony , én ezt leginkább a karikás szemeimre szoktam használni . Ezt is mind az előzőt vékonyan felvisszük a kívánt helyre és beledolgozzuk.
A bal oldalon lévő egy korrektorstift , amelyet csak akkor használjatok ha kisebb bőrhibákat szeretnétek elfedni . Egy másik tulajdonsága , hogy nem csak elfed de le is szárítja a pattanásokat .



Én a SuperShock Max  szempillaspirált használom a dús és ívelt pillákért .




Végül a Glazewear  nevű szájfényt használtam , ami nem tűnik fel éppen egy kis csillogást ad a szájnak.



Avon termékek : ( a nevére kattintva előadja a megrendelő oldalt)
Bőrnyugtató hatású alapozó 2 299 ft helyett most csak 1 399
Bőrnyugtató hatású folyékony korrektor  1 599 ft
Korrektorstift 739 ft
Sminkszivacs 1 999 ft
SuperShock MAX szempillaspirál 1 999 ft
A szájfényt csak az új kinézetével találtam meg , de ugyan az .
Ultra Glazewear Duo Reflect szájfény 1 398 ft



Akik Romániában élnek azok itt találják meg a termékeket : Avon Romania

Remélem tetszett ez a rész is .
Ne feled " Hagyj nyomot " .
Zsuzsiii



You Might Also Like

0 Comments