Plátói szerelem egy híresség iránt | 2017



────

Mindenki életében már előfordult, hogy plátói szerelembe esett egy személy iránt.
Mostanában nagyon elterjedt a tinik körébe, hogy plátói szerelmet táplálnak a kedvenc hírességeik iránt. 





De hogy mi is a plátói szerelem?

"A soha be nem teljesülő szerelem!"


Ez egy olyan szerelem ami soha nem teljesülhet be, fájdíthatja a szívünket, hetekig, hónapokig akár évekig. Jó lenne kicsit közelebb kerülni az imádott személyhez de sajnos nem lehetséges....

Néma és távoli szerelem: 
A plátói szerelem testileg soha nem teljesül be. Nincs érintés, nincs érzelem, nincs ölelés csupán a fantázia mi megmarad nekünk, ahol kedvesünket magunkhoz szoríthatjuk. A plátói szerelem egyszerre csodálatos és fájdalmas is egyben, ugyanakkor biztonságos is. Kedvesünk soha nem tudja meg, hogy mit érzünk iránta, így nem kell félni az elutasítástól. Nem kell attól félni, hogy megismerjük azt az oldalát amit inkább nem szeretnénk, vagy rájönni arra, hogy egyáltalán nem olyan mint amilyennek elképzeltük. Fantáziánkba mindig éppen úgy viselkedik, ahogyan mi szeretnénk, így nem ábrándulunk ki belőle és nem csalódunk.
Másfelől viszont a plátói szerelem kimondhatatlanul fájdalmas, mivel tudjuk, hogy imádottunk elérhetetlen (talán mert idősebb, vagy párkapcsolatban van, vagy messze él, vagy mert túl félénkek vagyunk bevallani érzéseinket.) Mindenkinek van arra lehetősége, hogy kifejeze érzelmét, de az elutasítástól való félelem nagy gát lehet mindenki számára. 




                                                                                                Kendall Schmidt- Big Time Rush/HD

Ahogy más, így én is estem már plátói szerelembe egy híresség iránt. A mostani világba bármi megtörténhet, ahogy ez is.
Én a Big Time Rush egyik frontemberébe szerettem bele, Kendall Schmidt-ba aki mostanában a Heffron Drive nevű együttesével látható/hallható. 2010 ismertem meg, ugyanebben az évben hatalmas Rusher lettem és még most is az vagyok, hiszen ahogy mondani szokták "Rusher Forever" és igen rajongók egy bandáért akik bár már szétváltak, de a szívünkbe megmaradnak örökre.
Könnyen beleszerettem ebbe a szépfiúba, hiszen ki ne esne ma már szerelembe egy ilyen helyes srácba, azokkal a szép szemekkel, és az a mosoly ..... zabálni való!^^
Én úgy tartom ha valaki plátói szerelembe esik egy ember iránt az sose felejti el azt a személyt, eshet szerelembe egy másik férfi iránt, akivel kapcsolata lesz de a szíve mélyén mindig is szeretni fogja azt az embert aki iránt plátói érzelmei voltak. Én annyira "szerettem", hogy még az egyik nyakláncából is beszereztem egy példányt, amit akkor hordok ha úgy érzem, hogy szükségem van rá, hogy erőt adjon! Tudom kicsit hülyeség vagy éppen gyerekes dolog de számomra sokat jelent, neked is lehet saját kabalád ami hozzá fűződik és ott van a nehéz percekben, hogy átsegítsen!




Miként vehető észre, hogy plátói szerelmet érzel egy híresség iránt?

Ezt nagyon egyszerű észrevenni! A megszokottnál is többet beszélsz róla (állandóan), fojtón csak rá gondolsz és róla álmodozol, rengeteg kép van róla a telefonodon/számítógépeden, ő van még a háttérképeden is, mindent elkövetsz hogy észrevegyen. Sokan ha plátói szerelmet éreznek egy híresség iránt még fanfiction történeteket is írni szoktak, ahol az egész fantáziájukat szabadon engedik és leírják mindazt amit átélnének a kedvencükkel, önmagukat képzelik a lány szerepébe és az adott helyzetbe, hogy mi is történne. Ez az egyik fajta megnyilvánulása ennek a szerelemnek, ahol a szerelembe esett lány kiéli a legnagyobb fantáziáját/szerelmét írásban. Manapság rengeteg ilyen fantázia által született történetet olvashatunk,de a  legtöbb sablonos és ugyanaz történik benne, de vannak olyanok amik másról szólnak. Ugyanakkor abban is megnyilvánul, hogy a közösségi hálón mindenhol csak róla keresel képet vagy éppen posztolsz, akár úgy is emlegetni szokták mint "a barátom, a férjem...".


Ha te is plátói szerelmet érzel egy híresség iránt ne félj kiélni a fantáziádat, enged szabadon szárnyalni és örökítsd meg írásban. Nem feltétlenül kell blogot nyitni s leírni ott, mert rengetegen vannak akik ilyet írnak! Inkább írd le magadnak emlékbe, vagy írd meg, de alakítsd át egy hétköznapi emberré a hírességet és rakj bele sok csavart, hasonlítson a valósághoz és hidd el sokkal jobb lesz, vagy éppen egy kitalált világban kitalált lényekkel körülvéve játszódjon a történet.



Hogyan kezeld a plátói szerelmet?

Éld ki minden pillanatát, enged meg önmagadnak, hogy a fantáziádban boldog legyél. Akár el is mondhatod a barátnődnek, lehet kicsit furcsán fog nézni rád, vagy kinevet, vagy teljes mértékben átérzi azt amit te. Több barátnő típus is van! Csak akkor mond el neki, ha biztos vagy abban, hogy szeretnéd ha ő is tudná, egy jó barátnő meghallgat és megért! Ha esetleg olyan barátnőd van aki kinevet, akkor se törj össze, mindenkinek nem lehet olyan csodás élete mind neked. ^^ Ne feled, nem vagy egyedül ezzel, légy bátor és vállad fel önmagad és főként légy boldog. Akkor is ha csak magadban tartod ezt a titkot vagy ha megosztod a barátaiddal. Légy magabiztos és bátor!




"Még ha nem is ismerjük a szerelmet a maga valóságában, nem hazudok, ha azt mondom, hogy a szív tudja, milyen, méghozzá a képzelettel való szoros kapcsolatának köszönhetően. A képzelet a szerető legjobb barátja, legyen szó valós vagy képzelt szerelemről. A képzeletében az ember a saját életének szerzője lehet, míg a valóságban másnak is van beleszólása." - Sara Crowe 




Zsuzsiii
      






You Might Also Like

4 Comments

  1. Nagyon jó bejegyzés lett *3* Remekül megfogalmaztad az egészet, bizony a plátói szerelem egy igen keserédes dolog. Csak ábrándozás, semmi más...
    Nekem rengeteg plátói szerelmem van, köszönhető ez a sok könyvnek és mangának amiket olvasok valamint a filmeknek, sorozatoknak és animéknek, amiket nézek.
    Jelenleg több is van (megosztom a szívem hehe), valóságos háremem alakult ki az évek során (Kendall, Chris Evans, Hiei, Akutagawa, Rivaille stb. stb.)
    Szerencsére nekem van egy barátnőm, aki velem együtt képzeleg mindenféle karakterről, színészről, énekesről, így én szerencsésnek mondhatom magam, hisz nem vagyok egyedül
    Köszönöm ezt a bejegyzést, jó tudni, hogy rajtam kívül mások is elmenekülnek néha a fantáziájuk birodalmába. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a bejegyzés. :) Annyira jól esik látni, hogy van aki olvassa a blogomat. Köszönöm neked! És azt is, hogy megosztottad velem a szíved és a legbensőbb gondolataidat. ♥

      Törlés
  2. Szia!! Annyira egyet értek mindennel!! Nekem bár férjél vagyok mindig is volt "plátói szerelmem" akiről a jelenlegi blogomat is írom. Azt hiszem így élem ki az iránta érzett rajongásomat. :D Szerintem minden lánynak legyen akár kapcsolatba, vagy szingli kell, hogy egy ilyen is legyen. Gratulálok ehhez az írásodhoz. :) Sok puszi Andrea :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :) Régebb én is úgy éltem ki a rajongàsomat, persze most is kifejezem de màsképpen. Köszönöm a kedved szavaidat, tobàbbi sok sikert. Puszi :)

      Törlés